2012. június 15., péntek

Haul

Sziasztok!
Nem voltam valami kreatív, úgyhogy csak a 'Haul' címet kapta ez a poszt, amiben néhány dolgot szeretnék megmutatni, amit mostanában kaptam, vettem.

A dm-ben és a Rossmannban jártam, mindegyik termék leárazott volt, így igazán megérte.

Az első egy alverde rúzs, a Mademoiselle kollekcióban találkozhattunk vele.


A csomagolása nagyon megfogott, aranyos pöttyök egy fekete masnival feldobva - olyan "franciás" hangulatom lesz tőle. :)

a lényeg a masni :)


Az árnyalata 30-as és a Rosé nevet kapta. Nagyon szép felkenve világos rózsaszínes, nekem néha beige-es beütésű. Krémes állagú.

A második termék szintén a Mademoiselle kollekcióban jelent meg. 


Ő pedig nem más, mint a Fraise glace névre hallgató szemhéjpúder. Nagyon szép lilás-rózsaszínes színe van. 

olyan szép selymes...
A következő egy Manhattan szemceruza, világosbarna.


a hegye már egy kicsit elkopott, annyit tesztelgettem
Az utolsó pedig egy szájfény, az essence Marble Mania kollekciójából. Megvettem ezt a színt is, a neve: Coral whirl.

Ebben is 3 szín keveredik, mint a párjában, amiről írtam már tesztet: ITT olvashatjátok. A különbség csak a szín, ez egy pinkes-pirosas, gyönyörű!


Nektek hogy tetszenek? 
Rose

2 megjegyzés: