2012. június 19., kedd

Gyors közlemény...


Sziasztok!
Az elmúlt napokban nem voltam valami aktív, mivel vasárnap vásárolni voltam, ezen a héten pedig spanyol nyelvtanfolyamra járok. Szóval, ha valaki rendszeresen olvas, üzenem: nem, nem hagyom abba az írást, semmi ilyesmi, csak felmerült a probléma, hogy nyári szünetben nincs valami sok szabadidőm. De! Érkezni fog poszt  "Mit vettem?" címmel, outfit, NOTD és még sorolhatnám.

Egyébként a spanyol nagyon tetszik, hétfőn kezdtem el, szóval még csak a köszönés és egyéb ilyen alapdolgok mennek. Örülök, hogy megint belekezdtem valami újba, és remélem kitartó tudok majd lenni. :)

A spanyol hetemre pedig itt van néhány kép Spanyolországról. :)




Madrid



2 megjegyzés:

  1. Az a bikás kép csúcs! Amúgy sok sikert a spanyolhoz, én is konyítok hozzá egy kicsit, csak már sokat felejtettem, könyvolvasással tervezek javítani a dolgon. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      De jó, remélem én is eljutok olyan szintre, hogy könyvet is olvashassak. Szerintem is jó az a kép, pipacsok, nyár, meleg, Spanyolország...

      Törlés