2012. június 25., hétfő

Essence trendkiadások

Sziasztok!
Gondolom sokat láttátok már, de aki még nem, annak megmutatom az essence mostani és következő kollekcióit, amiket nálunk is lehet kapni.


A Ready for boarding nevezetű kollekcióba teljesen beleszerettem a képek alapján. A témája Párizs, képeslapok, utazás és főként pasztell színek. Sajnos csak a Müllerekben lesz elérhető, szóval szemfülesnek kell lenni.  


A legjobban ez a neszesszer tetszik, nagyon szép: az Eiffel-tornyot láthatjuk rajta bézs színben, az egész olyan, mintha egy képeslap lenne. 


A szemhéjpúder paletta is nagyon érdekesnek tűnik, viszont a pigmentáltságát kicsit megkérdőjelezem a halvány -kivéve a barna- színek miatt, viszont lehet, hogy pozitívan fogok csalódni, ha élőben látom. 


A Miami roller girl kollekció július-augusztusban lesz elérhető, igazán nyárias-csajos kollekció. A műhajat viszont nem tudom hova tenni. :D


A legérdekesebb ez a pirosító, az essence-nél én először látok ilyen színátmenetes megoldást. Emellett még a rózsaszín szemhéjpúder és az ajakbalzsamok állnak a kívánság listámon. 

Ti mit szemeltetek ki ezekből a kollekciókból? :)
Rose




4 megjegyzés:

  1. Nekem a körömlakkok tetszenek a leginkább, szerintem nagyon jó színük van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szépek, nekem a narancsos és a piros a kedvencem. :)

      Törlés
  2. Nekem megvan a szemhéjpúder paletta:D Szerintem nagggyooon jóó:D:D szép szinei vannak és sokáig fenn maradt rajtam:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, én kicsit sokalltam érte, mert nem nagyon használok ilyen színeket :/ De a csomagolása meseszép! :)

      Törlés