2012. június 7., csütörtök

Dm haul

Sziasztok!
Tegnap a dm-ben jártam, és gondoltam megmutatom, miket vettem. Kiárusítás volt, féláron vettem a termékeket.

Alverde Lemon Love tusfürdő és testápoló
Ennek a két, Lemon Love fantázianévre hallgató terméknek nagyon jó citromfagyi illata van. Eddig csak egyszer próbáltam őket, nyáron jó barátaim lesznek. :)
Az illatuk nem sokáig tart, de szerintem nem is baj, mert elég édes. A csomagolásuk is igényes, nekem nagyon tetszik ez a minta; és hasznos tetszik a tubusok formája is, könnyű használni őket. Egyik nagy pozitívumuk az is, hogy nem tartalmaznak szintetikus tartósítószert, illatanyagot, színezéket, állati eredetű és ásványi olaj alapú összetevőket. A testápoló kakaóvajat, őszibarackmag olajat és avokádóolajat tartalmaz, a tusfürdő pedig szójaolajat. Tehát teljesen natúr, ez abban is megmutatkozik, hogy a citromos illata egyáltalán nem érződik műnek. 

Nivea Pure Balance sampon és Dove Winter Care testápoló
A Nivea sampon zsíros hajra való, ilyen samponom volt már, én átlagosnak mondanám. Jó illata van, semmi extra. A Dove Winter Care testápoló pedig egy téli kollekcióból való. Most biztos sokan azt gondoljátok, hogy minek nyárra téli testápoló?! Én a lábamra nagyon jól hidratáló testápolót kell használjak, mert nagyon-nagyon száraz a bőröm, ezért is jó ez a testápoló, mert a téli hidegekre fejlesztették ki, amikor szárazabb a bőrünk és nagyobb hidratálást igényel. Este ki is próbáltam (kíváncsi voltam), hamar beszívódott az elég híg krém, és nagyon-nagyon jó illata van, bár ez az illat valóban télre lenne ideális.

L'oréal Elséve samponok
A fehéret meggyengült, vékonyodó hajra készítettek, a rózsaszínt pedig hosszú, élettelen zsírosodásra hajlamos hajra. Még nem próbáltam ki őket, de majd ha megtettem, biztos írok róluk egy-két sort. Az illata mindkettőnek nagyon jó, a rózsaszínnek könnyebb, nyáriasabb. Amúgy szeretem az Elséve samponokat, remélem ezekben sem kell csalódnom. Az árukat pontosan nem tudom, de ha jól emlékszem 400-500 Ft körül lehettek, szerintem ennyiért megérte megvenni őket.

Remélem, elnyerte tetszéseteket ez a bejegyzés és azt is, hogy hasznos volt. A dm-ben még biztos tart ez az akció, elcsíphettek még néhány darabot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése