2012. május 30., szerda

NOTD - Raspberry shake!

Sziasztok!

NOTD - vagyis nails of the day.
Ebben a posztban a Astor FASH'N STUDIO Fruity Scent nevű körömlakkot fogom bemutatni.
Ezt a körömlakkot még tavaly ősszel vettem, de akkor ritkán használtam, mivel ez egy igazi tavaszi-nyári szín.


A legérdekesebb benne, hogy felkenés után -főleg száradáskor- cseresznyeillata van! Nem erős, de még egy nap után is érzem. Nagyon jó nyári hangulatot ad ez az illat- és színkombináció. :)


A színe málnás-pinkes, fényes. Bőven elég egy rétegben felkenni - a képeken is így látható -, mert nagyon jól fed, ráadásul alaplakkot sem használtam hozzá. Az ecsete egyszerű, nagyon jól el lehet oszlatni vele a lakkot a körmön. 


Nekem 4 napot is kibírt eddig lepattogás és kopás nélkül.
Összességében nagyon szeretem, mert:
          - gyönyörű színe van
          - tartós
          - a fedése a legjobb, amivel eddig találkoztam
          - ... és az illata feldobja az unalmas hétköznapokat :)

4 megjegyzés:

  1. Ennek nagyon szép színe van! Sokkal krémesebb hatású, mint az én hasonló lakkjaim, tényleg olyan, mintha lenne benne tejszín :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, igazi nyári szín. :)

    VálaszTörlés
  3. Fruit scent! what a great idea :o
    the color is lovely, i have a similar one which I use often :)

    xx ines :)

    VálaszTörlés