2012. május 30., szerda

Essence Marble Mania szájfény teszt

Sziasztok!

A Marble Mania kollekciót a márványos hatások ihlették, áprilisban jelent meg.
Az én érdeklődésemet igazán a barackszínű szájfény keltette fel, a neve: 02 PEACH AND MIX


A következőket olvashatjuk róla az essence honlapján: Márványos fény – a gyönyörű ajkakért! A márványos hatás csábító hatást kölcsönös a szájfénynek, és egy színné olvad össze az ajkaidon, fényes és színjátszó ragyogást adva nekik. 


Az színe fantasztikus: egy matt barackszín, egy fényes narancs-, és egy csillogós korallszín keveredéséből kapjuk meg a végleges árnyalatot. Sok blogon olvastam, hogy nagyon sokat kell felvinni a szájfényből, hogy valami látszódjon. Ezért is voltam vele először szkeptikus, de a kíváncsiságom győzött. Egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem, azóta majdnem mindig ezt a szájfényt használom. 

a gyönyörű színátmenetek... 
Nem sokáig marad a számon, körülbelül 3 órát bír ki, azután át kell kenni.
Csomagolása egyszerű, szokásos essence - egyszerű applikátorral.

Nagyon megszerettem, ez biztos annak is köszönhető, hogy a barackos szájfények a kedvenceim. Hétköznapi használatra nekem nagyon is megfelel. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése