2012. május 29., kedd

Catrice Hidden World Eyeshadow Soufflé teszt

Sziasztok! 
A Catrice egyik limitált kollekciós hab állagú szemhéjpúderét én a 02-es Rosy&Cosy árnyalatban vettem meg. 


Egy üvegtégelyben található a szemhéjkrém, a csavaros tető jól záródik, ezért biztos nem fog hamar kiszáradni. 


Az állaga nagyon tetszik, jó érzés fog el, ha hozzányúlok, mert nagyon selymes és puha. Ujjal szoktam felvinni a mozgó szemhéjamra. 

swatch - alapozó nélkül, természetes fénynél
A színe nagyon élénk, pink némi pirosas beütéssel és ha közelebbről nézem, apró arany csillámokat is tartalmaz. Felkenve egy szép fényes (és nem csillogós) pink színt kapunk. Ahhoz képest, hogy egy téli kollekcióban jelent meg, szerintem nyáron is nagyon jól ki lehet használni a málnás-pinkes színe miatt. A hab állag ellenére rendkívül pigmentált, egy rétegben elég felkenni, nagyon jól fed, emellett könnyű vele dolgozni.
A tartósságáról is csak jót tudok írni, persze nap végére már kicsit "begyűrődik", de nem szoktam alá szemhéjalapozót vagy bármilyen alapot használni.

Nagyon szeretem, biztosan az egyik nyári kedvencem lesz. :)

Nektek mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése